mandag den 1. august 2016

fx

nemlig

forleden stod jeg bagbrunt og kiggede rigtig længe ned i den container, der står i min gård. jeg kiggede på skraldet. vildt nok, hvorn det virker faktisk.
der lå overvejende spækkede poser med knuder på. følte mig frisky nok lige der, så lavede hul i et par af dem og havde det luskeren.

tjekketjekketjek.
virkelig meget forskelligt.
avocadosten. gro et trendyt træ hallo. en tom pakke panodil fx. den sku egentlig ha været splittet op og til karton, men ok rolig, håber de virkede. konserveret fisk - skyl og i metal, er det ik rigtigt? der var også en kødbakke m tilhørende saftserviet og noget føltes som curry paste. 

tørrede kloen af på en skotøjsæske og fangede noget særligt fed energi bag pappet.
interessant. så jeg åbnede den og baang! lover dig. der lå en lil varan eller sådan noget. 
fik knald med mod på at røre ved den, men tændte lige røven af en prænce fra færgen først. burnstopperpapir wtf.
tog ved øglen som var den en ristet hotdog med meget sylt. og fik da akut optur over om min boy, egernet, mon var tæt på og ville ha fråder. cityegernet, der om vinteren lever som en pimp inde i træet.
bøffer kogler og andet guld her og der.

et sted over mig hostede en for at blive hørt. og okay, en gut med lang og imponerende, lys rollespilshestehale, toiletskæg på gabet osv, tog sin altansmøg på tredje. bestemt terrarietypen. med røg fra mund og næse knyttede jeg min frie hånd med horn og huskede at min hættetrøje var klar fra vask. rock and roll makker, men dit krybdyr er gået galt i byen. så jeg knipsede gløden af min smøg og satte kalorius over i bio og æsken i karton.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar